Soldat Klan - ~Fr33 Styl3~


#1 13-09-2008 14:29:49

Cz3$!o

http://img132.imageshack.us/img132/1404/pugs3.jpg

12768177
Skąd: Poland
Zarejestrowany: 22-06-2008
Posty: 92
Punktów :   
WWW

Regulamin Sparingów

Niniejszy regulamin obowiązywać zacznie od dnia 15 września 2008r.

Regulamin klanowych sparingów w Dodgeball’a

Ustalenia wstępne

1. Sparing rozgrywany jest między dwoma klanami. Termin i miejsce sparingu ustalane są przez liderów bądź viceliderów obu klanów. W wyjątkowych przypadkach (np. dłuższa nieobecność liderów) ustalenia mogą być prowadzone między zwykłymi członkami. Jeśli na sparingu nie będą obecni liderzy i viceliderzy klanów, to wybiera się jedna osobą z każdego klanu, która będzie pełnić funkcję tymczasowego lidera.

2. Przed rozpoczęciem sparingu liderzy obu klanów muszą poświadczyć administratorowi, który nadzorować będzie rozgrywkę, iż zarówno oni sami jak i pozostali klanowicze zapoznali się z niniejszym regulaminem i zobowiązują się go przestrzegać. Nie złożenie takiego oświadczenia przez którykolwiek z klanów może być podstawą do jego unieważnienia, chyba, że lider drużyny przeciwnej wyraźnie zaznaczy, iż chce kontynuować sparing. W takim wypadku żadna ze stron nie może zgłaszać żadnych pretensji, czy to do administratora czy strony przeciwnej o łamanie jakichkolwiek zasad regulaminu.

3. Po tym jak liderzy obu klanów złożyli oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 Ustaleń wstępnych, wszystkie przypadki niezastosowania się do regulaminu oznaczać będą wykluczenie z rozgrywki gracza, który dopuścił się wykroczenia

4. Dopuszcza się następujące warianty liczebności graczy na serwerze:
a. 2v2 + ewentualnie 1-3 graczy rezerwowym z każdego klanu na spec.
b. 3v3 + ewentualnie 1-2 graczy rezerwowych z każdego klanu na spec.
c. 4v4 + ewentualnie po 1 graczu rezerwowym z każdego klanu na spec.
d. 5v5 bez żadnych graczy rezerwowych na spec.

5. Jeśli z jakichś powodów liczebność graczy jednej ze stron spadnie poniżej 2-óch graczy, a strona ta nie będzie miała możliwości powołania graczy rezerwowych to dopuszcza się dwie opcje:
a. Sparing zostaje przerwany, za obustronnym porozumieniem, a ostatecznym wynikiem jest wynik aktualny (aktualna punktacja ogólna). Jeśli zdarzenie miało miejsce przed ukończeniem pierwszej mapy to wynikiem ostatecznym jest Team Score obu drużyn.
b. Strona z 1 graczem może odmówić zgody na przerwanie sparingu i kontynuować rozgrywkę.

O wyborze jednej z opcji decydować będą liderzy obu klanów w porozumieniu z administratorem.

6. Sparing może być rozgrywany jednym z następujących systemów:
a. Rozgrywka toczona na 3 mapach do 10 pkt. Za wygranie mapy klan otrzymuje 1 pkt, za przegraną mapę 0 pkt, za remis oba klany otrzymują po 1 pkt. Wygrywa drużyna, która po rozegraniu trzeciej mapy zdobyła więcej punktów.
b. Rozgrywka toczona na 5 mapaach do 10 pkt. Za wygranie mapy klan otrzymuje 1 pkt, za przegraną mapę 0 pkt, za remis oba klany otrzymują po 1 pkt. Wygrywa drużyna, która po rozegraniu piątej mapy zdobyła więcej punktów.
c. Rozgrywka toczona do 3 wygranych map, każda mapa do 10 pkt. Za wygranie mapy klan otrzymuje 1 pkt, za przegraną mapę 0 pkt, za remis oba klany otrzymują po 1 pkt. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 3 pkt.

7. Drużyna wygrywa mapę jeśli zdobyła na niej 10 punktów Team Score lub posiada większą ilość tychże punktów w momencie, w którym skończył się czas na danej mapie.

8. Remis na danej mapie ma miejsce tylko wtedy, kiedy skończył się czas i obie drużyny mają tyle samo punktów Team Score.

Ustalenia szczegółowe

1. Czas na rozegranie każdej mapy to 19 minut i 40 sekund. Jest to spowodowane tym, iż serwer przełącza mapę na 20 sekund przed końcem czasu.

2. Wykorzystywanie jakichkolwiek cheatów i hacków przez któregokolwiek członka danej drużyny oznaczać będzie natychmiastowe zakończenie sparingu i wygraną drużyny przeciwnej.

3. Wykorzystywanie bugów, takich jak np. przechodzenie przez przegrodę skutkować będzie restartem danej mapy i przywróceniem Team Score do stanu sprzed zdarzenia. Na serwerach, które nie mają takiej możliwości uznaje się, że daną rundę wygrała drużyna przeciwna do tej, z której pochodzi gracz używający buga.

4. Wielokrotne wykorzystywanie bugów przez jednego gracza równoznaczne jest z usunięciem go z serwera. Drużyna, do której gracz należał musi grać dalej w osłabionym składzie i nie ma prawa wziąć gracza rezerwowego na miejsce tego, który został wyrzucony.

5. Gracze mogą brać udział w sparingu tak długa jak długo ich ping nie przekracza wartości 200. Jeśli ping gracza przekroczy tę wartość (czy to na stałe czy w wyniku skoków pingu) musi on przejść na spectatora lub w ogóle wyjść z serwera. Drużyna, do której gracz należał może na jego miejsce powołać gracza rezerwowego.

6. Gracze rezerwowi mogą przebywać na spectatorze (jeśli dopuszcza to pkt. 2. Ustaleń wstępnych) lub też poza serwerem i zjawiać się na nim po wezwaniu. Gracze rezerwowi mogą być powoływani do drużyny w następujących okolicznościach:
a. Poprzez zwykła zmianę, gracz rezerwowy wchodzi do drużyny za innego gracza, który to wchodzi na spectatora lub opuszcza serwer. Taka zmiana może mieć miejsce tylko po zakończeniu rundy lub całej mapy. Chęć takiej zmiany lider klanu musi zgłosić do administratora odpowiednio wcześniej. Administrator pauzuje grę, przenosi odpowiednich graczy i wznawia grę.
b. Wejście za gracza, który z powodów innych niż łamanie regulaminu opuścił serwer bez wcześniejszego powiadomienia lub nie jest w stanie kontynuować rozgrywki (np. jego ping jest za wysoki). Taki przypadek lider klanu zgłasza do administratora, który niezwłocznie pauzuje grę, przenosi gracza rezerwowego do odpowiedniej drużyny i wznawia rozgrywkę. Gracz rezerwowy będzie mógł grac dopiero od następnej rundy, jego drużyna musi dokończyć rundę w osłabieniu.
c. Wejście za graczy, który opuścił serwer z powodów innych niż łamanie regulaminu. Taką zmianę trzeba zasygnalizować administratorowi odpowiednio wcześniej. Gracz, który chce opuścić serwer musi o tym poinformować administratora lub lidera. Po zakończeniu rundy lub mapy dany gracz wychodzi z serwera, a na jego miejsce wchodzi gracz rezerwowy.

7. Przed rozpoczęciem sparingu należy ustalić, która z drużyn jako pierwsza ma prawo wybrać mapę, druga drużyna wybierać będzie stronę. Na serwerach gdzie jest to możliwe wybór dokonywany będzie poprzez losowanie (np. rzut monetą). Na serwerach, które nie mają takich możliwości liderzy klanów będą musieli sami porozumieć się w tej materii. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia wyboru dokona administrator.

8. Drużyna, która wybierała mapę, po jej zakończeniu, wybierać będzie stronę. Drużyna, która wybierała stronę wybierać będzie mapę, itd. aż do zakończenia sparingu

Regulamin został przyjęty przez następujące klany:

~Fr33 Styl3~
{SSK}{PL}
HOSPITAL
Knife Masters
MILICJA
NoFear
Nuke
OldSchool
____________________________________________________________________________________________________
Copyright.
Edit By Cz3$!o
Created By KM | Jotemi


http://strony.aster.pl/pikus222/grafika/soldat.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl